Az AdRants is kimondja: tele a tökünk az online marketing egyik legaljasabb trükkjével, az átverős popup szarsággal. A meglehetősen-nagyon befolyásos marketing kommunikációs híroldal bojkottra hív különösen - de nem kizárólag - a provinciális becsapós Fastclick reklámok ellen. Ezek ugynais félrevezető, trükkös felugró ablakokat alkalmaznak. A reklámszervezők mellett a hirdetők és azok a szájtok is szégyelljék magukat, akik engedik az ilyen hirdetéseket megjelenni.
"A popup melletti legfőbb érv az, hogy működik, kattintanak rá (ami nem csoda, hiszen melyik ostoba tud ellenállni egy 'Kattints ide, különben a géped azonnal lefagy!' típusú ablaknak?), viszont elidegeníti a látogatókat a szájttól, tehát főleg olyan helyeken érdemes használni, ahova a látogató egyszer valahogy elkeveredik, aztán úgyse jön vissza soha többet. És persze olyan szájtokon, amiket eleve zombik olvasnak." - írja Sztahanov a felhívás kapcsán, és igaza van.
http://kultplay.hu/backoffice/trackback.php/121